Badanie do pracy magisterskiej

Ankiety do prac dyplomowych i nie tylko...
natalia.s
Posty: 4
Rejestracja: niedziela 19 lut 2017, 21:42

Badanie do pracy magisterskiej

Post autor: natalia.s »

Dzień dobry,
jestem studentką V roku psychologii i piszę pracę magisterską na temat uwarunkowań opieki rodzinnej nad osobą z chorobą Alzheimera. W ramach pracy prowadzę badania, których adresatami są opiekunowie.
Chciałabym bardzo Państwa prosić o pomoc w postaci wypełnienia czterech kwestionariuszy (w tym ankiety osobowej). Zapewniam, że badanie jest anonimowe, wyniki będą przedstawiane wyłącznie w formie zbiorczej, a jeśli po zakończeniu projektu byliby Państwo chętni do zapoznania się z nimi, to w miarę możliwości mogłabym wykonać zbiorczy raport i Państwu przekazać do wglądu.

Niżej załączam link do ankiet.
Jeśli mają Państwo jakieś pytania dotyczące ankiet i nie tylko, to postaram się pomóc, w stopniu, w którym będzie to możliwe.

Z góry bardzo dziękuję za pomoc!
Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego. :)
Natalia.

adres do badań:
https://docs.google.com/forms/d/1rfiyym ... ested=true" target="newWin
wigi
Posty: 1052
Rejestracja: czwartek 10 lis 2011, 19:21

Re: Badanie do pracy magisterskiej

Post autor: wigi »

Witam,
Wydaje mi się, że ta ankieta jest niedopracowana.
Po 1. Wystarczy przecież podanie roku urodzenia/wieku a nie dokładnej daty urodzenia.
Po 2. Pytanie od ilu miesięcy chory choruje na otępienie jest niewłaściwe. Otępienie to objaw/skutek choroby neurodegeneracyjnej a nie właściwa choroba. Nie mówiąc już o tym, że opiekun nie liczy miesięcy choroby swojego podopiecznego tylko lata tej choroby.
Po 3. Kwestionariusz wdzięczności jest niezrozumiały w tej ankiecie. Jaki on ma mieć sens i czego ma dowodzić??
natalia.s
Posty: 4
Rejestracja: niedziela 19 lut 2017, 21:42

Re: Badanie do pracy magisterskiej

Post autor: natalia.s »

Witam,
bardzo dziękuję za uwagi.