Biomentin

Tu dzielimy się naszymi historiami związanymi z chorobą Alzheimera lub innymi demencjami.
Agnieszka76
Posty: 1
Rejestracja: wtorek 20 lut 2024, 11:12

Biomentin

Post autor: Agnieszka76 »

Witam.
Mój tata bierze Biomentin.
Najpierw tydzień dawka 5mg, następny tydzień 10mg, teraz 15 mg.
Zauważyłam,że po tym leku jest bardzo otępiały, mało mówi. Jest drażliwy jak się pytam i jego samopoczucie.
Potrafi siedzieć i patrzyć się w podłogę.
Nie był taki zanim nie brał tego leku.
Czy to są skutki uboczne tego leku?
Pozdrawiam Agnieszka.
wigi
Posty: 1052
Rejestracja: czwartek 10 lis 2011, 19:21

Re: Biomentin

Post autor: wigi »

Dzień dobry.
Trudno powiedzieć, czy to są skutki uboczne tego leku. Proszę sprawdzić wszystkie integracje między wszystkimi lekami, które bierze Tata i skonsultować wszystko z lekarzem prowadzącym Tatę.
Siedzenie i patrzenie w podłogę (apatia, brak/ograniczenie zainteresowań itp.) jest teź jest z objawów postępującej choroby otępiennej.
Tomek
Posty: 851
Rejestracja: środa 09 lis 2011, 22:09

Re: Biomentin

Post autor: Tomek »

Trudno powiedzieć czy jest to spowodowane lekiem... ale zawsze można skonsultować z lekarzem i próbować np. z mniejszą dawką.
Pogubiona
Posty: 27
Rejestracja: poniedziałek 26 cze 2023, 12:49

Re: Biomentin

Post autor: Pogubiona »

Hej, myślę, że warto zapytać lekarza. U nas Donesyn, który często okazuje się pomocny, działał okropnie wręcz na dziadka, więc został odstawiony. Niestety, przy demencji często to metoda prób i obserwacji, co okaże się najlepsze dla chorego.
ODPOWIEDZ